woensdag 20 juni 2012

Werk

Na het bezoek vorige week aan de bedrijfsarts voelde ik me opgelucht. Ik heb het gevoel nog geen enkele periode rust te hebben gekregen, altijd is er wel wat. Nu me voorgenomen om in de maand juli geen enkel artsenbezoek ofzo te maken. Ik wil een maand rust. Terugtrekken op de camping. Gisteren werd ik gebeld door de bedrijfsarts dat het ARTI toch al een arbeidsdeskundigonderzoek wil of de mogelijkheid bestaat dat ik terug kan keren in mijn oude functie. Overdonderd en compleet overstuur. Waardoor? enerzijds het uitgekotste gevoel, ook het gevoel ik ben pas 51 jaar en wil nog zo graag en natuurlijk ook het financiele aspect. Elk uur dat ik werk levert ook geld op, wat we zo goed kunnen gebruiken. Uiteindelijk is er gisteren overleg geweest met bedrijfsarts en mijn psycholoog. Ik krijg mijn rustmaand................. Vandaag voor het eerst naar het ARTI. Ik heb mijn hart gelucht over wat mij allemaal dwars zit en dat ik niet het gevoel heb dat ik op wat voor manier begeleiding heb gehad.Ook heb ik te horen gekregen dat het verzoek via oude bedrijfsarts is gekomen en niet via het ARTI. Dit brengt alles in een ander daglicht: ik zie het nu als bescherming van mijzelf en niet als aanval of ik mijn functie nog kan uitoefenen

Geen opmerkingen: