woensdag 12 oktober 2011

Verdrietig

Vanmorgen heel moe opgestaan. Het was dat de taxi kwam en dat ik wel moest voor de bestraling anders was ik niet gegaan. Eenmaal in het ARTI kon ik toch wel snel mijn draai vinden en heb de dingen afgewerkt die ik af wilde werken. Dat geeft je een voldaan gevoel . Vanmiddag zat ik mijzelf in de weg. Heb toen thuis administratieklusjes gedaan, waar ik al lang tegen aan zat te hikken. Ook dat geeft een lekker gevoel . Maar ik merk ook dat ik verdrietig ben om het feit dat we gisteren via via hebben vernomen dat Har een kleinzoon heeft: Tijn. Nieuw leven waar hij geen deel van uit mag maken. Zelf ben je zo bezig met overleven dat nieuw leven juist een extra dimensie heeft. Ik kan en mag niets doen, maar hoop dat deze kleinzoon met de betekenis van zijn naam: De kleine krijgshaftige`, misschien ooit een brug kan slaan tussen vader en opa.
Dit is Tijn Horck

Geen opmerkingen: