maandag 10 oktober 2011

We sudderen door

Donderdag mijn 8e Herceptinkuur gehad. Ik blijf het lastig vinden om op de dagbehandeling tussen al de chemopatienten te liggen. Van Rina hoorde ik dat in Ede alle Herceptinkuren op maandag worden gegeven, dan heb je dat probleem niet. Ik kwam iemand tegen die ik in mei voor het laatste gezien had en die toen klaar was met de behandelingen. Helaas ging het nu niet zo goed met haar en moest ze weer elke week chemo. Het deed me heel wat. Ook zag ik op een koe ( mobiele computer met EPD) een afbeelding van een prachtige vrouw met mooi lang haar, als je haar dan nu in bed zag liggen opgezwollen ............... Wat een rotzooi blijft het toch. Vrijdag kon ik zeggen ik heb 13 bestralingen erop zitten en we zijn over de helft, dat geeft een lekker gevoel. Je gaat het nu wel merken en voelen. Je merkt nu ook eigenlijks pas goed hoe groot het wondgebied is. Het voelt net of ik weer een borst krijg, maar als ik kijk zit er niets. Zaterdag was het al weer 2 maanden geleden dat ik geopereerd ben, ik vond het moment daar om al mijn bh's weg te gooien. Ik vond het heel emotioneel. Ook zaterdag naar Emst geweest met de collega's van de afdeling, we zijn wezen edelsmeden. Het was erg leuk en ik had niet verwacht dat ik tot het maken van zo'n mooie ring in staat was.  
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

Zondag nog 1 1/2 uur wezen lopen in regen en wind even mijn kop leegmaken. Ik vind het best pittig op het moment. Waar ik veel moeite mee heb is als ik foto's van mezelf zie van voordat ik zie werd hoe oud ik in de afgelopen maanden ben geworden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Welke ring is van jou? Ze zien er allemaal super uit!

Grappig dat je jezelf oud vindt worden.Bij het zien van de laatste foto's uit Katwijk vond ik juist dat je er zo goed uitzag!
En dat is nu eens serieus!
Dikke kus van je zus.