maandag 3 oktober 2011

Morgen is Vandaag

Morgen is Vandaag loopt als een rode draad door de musical Soldaat van Oranje waar we donderdagavond zijn geweest. Morgen is Vandaag is ook mijn levensmotto op dit moment. Genieten van de momenten dat het goed gaat en niet teveel met morgen bezig zijn.
 
Posted by Picasa
We hebben genoten van de 2 dagen Katwijk. Donderdag vroeg naar het ARTI voor de bestraling en daarna netjes afgezet op het station in Ede, waar Har al stond om naar Katwijk te gaan. Wie had het kunnen denken toen we de kaartjes en hotel besproken, dat het op 29 september een top zomerse dag zou zijn. Geen wolkje aan de lucht. We hebben eerst 12 km van het kustpad gelopen. Het eerste stuk ging door de duinen, zon, warm en geen wind.
 
Posted by Picasa
Afzien was het, maar wel heel mooi.
 
Posted by Picasa

Terug over het strand.
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa
Ik merk dat de bestralingen vat op mijn lijf hebben en dat het lopen toch weer wat meer moeite kost.
's avonds naar de musical. Het was echt super. We zaten op rij 1. Wat een decors en ook het verhaal vond ik erg indrukwekkend.
 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

Vrijdagochtend heerlijk bij een strandpaviljoen gezeten en na de lunch naar huis om op tijd weer bij het ARTI te zijn.
 
Posted by Picasa

Het weekend ook prachtig weer en genieten op de camping. Lekker niets gedaan. Ik merk dat ik echt mijn rustmomenten weer moet pakken. Ik ben blij dat het goed lukt om te genieten, het is net of je ook intenser geniet van de dingen, niets is vanzelfsprekend meer. Vanavond naar His en Ruurd, ook weer gezellig, zij zijn net terug van 3 weken Gambia

Geen opmerkingen: