dinsdag 21 februari 2012

Echo

De laatste week last van verdikking bij mijn sleutelbeen, toch maar even aan een arts laten zien, zij dacht dat het waarschijnlijk niets bijzonders was, maar toch voor de zekerheid een echo, inderdaad waren er geen rare zaken te zien, wel vocht. Toch wel fijn dat je nu zeker weet dat je je daar ook niet ongerust over hoeft te maken. Afgelopen zaterdag had ik vergadering van VRIJ het duurde langer dan ik dacht en aansluitend naar vrienden om te eten en te kaarten. Ik dacht dat ga ik dus niet redden, maar het ging hartstikke goed, het hielp natuurlijk ook , dat wij vrouwen tot 2 keer toe van de mannen wonnen. Zondag nog energie over om 12 km te wandelen. Het was heerlijk: je ziet nog een stukje winter en je proeft al een klein stukje lente.
Ik voelde me echt heel lekker, zolang geleden dat ik wel 2 dagen achterelkaar zoveel energie had, ik heb ervan genoten. Zondagavond om 20.00 ging wel het kaarsje uit en ben ik naar bed gegaan, maar met een heel voldaan gevoel.

Geen opmerkingen: