dinsdag 7 februari 2012

Goede uitslag

Vandaag samen naar de chirurg voor de uitslag van de MRI. Yes: positief nieuws: afwijking links in onveranderd en er is geen sprake van maligniteit. Rechterborstwand geen afwijkingen. Er zit alleen wat pleuravocht, waarschijnlijk ten gevolge van de bestraling, daar krijg ik over 3 maanden nog een longfoto voor, maar dat is pas over 3 maanden. Wat voel je op dat moment: ongeloof, blijdschap een gevoel van het is niet voor niets het gevecht dat ik lever tegen mijn kanker. Het gevoel wat het meest is overheerst is: opluchting, ik ben nu weer een hele grote stap verder naar 19 april, de datum van mijn laatste Herceptin kuur. Het aftellen kan echt beginnen. Nu nog 1 hobbel: eind februari onderzoek cardioloog of mijn hartspier niet aangetast is door de Herceptin. Ik kreeg namens al mijn collega's een prachtige bos bloemen, wat doet je dat goed, ook de reacties van Har en de kinderen raken me en de smsjes die ik krijg. Ja 19 april komt in zicht maar ook 25 april, de datum dat we teruggaan naar Lanzarote, heerlijk. Vanavond hebben de jaarlijkse vergadering van de VvE van ons appartementcomplex, vorig jaar was het net de dag dat ik te horen kreeg, dat er ook links mogelijk een afwijking was en vertelde ik tijdens de vergadering dat ik over 2 dagen met de chemo zou starten, nu een jaar later zo veel verder in het traject en dan ook nog eens zulke mooie berichten vandaag.

3 opmerkingen:

Philippine zei

Fijn, An. Wat een goed nieuws, heerlijk. Geniet ervan!

Anoniem zei

Yes, nu kan het aftellen ECHT beginnen!
kus van je zus

Anoniem zei

Geweldig nieuws!!!