donderdag 2 februari 2012

Oncoloog en MRI

Gisteren bij de Oncoloog geweest , zij was tevreden en vond dat ik goed bezig was met Taborhuis en sporten. De bevestiging voor mijzelf dat ik goed bezig ben, doet me goed. Ik vind het heel moeilijk om te accepteren dat mijn lijf zo anders is dan voor de chemo, het maakt je ook onzeker: wat is normaal en wat niet. De bevestiging van de Oncoloog geeft mij net dat steuntje in de rug wat ik zo hard nodig heb. Vandaag heb ik ook mijn MRI gehad. Wat voel je je daar een nummer en wat voelthet voor mij als lopende band werk. Ik werd gehaald en er werd tegen mij gezegd: we gaan een MRI van uw borsten maken, heeft u al eens eerder een MRI gehad? Ik dacht man lees de aanvraag eerst voordat je zoiets zegt. Tijdens de scan lig je dan te denken: wat zal de uitslag zijn. Je denkt dan ook weer terug aan de MRI van vorig jaar, waar ook op mijn linkerborst wat te zien was, na punctie bleek het niet om maligniteit te gaan. Je beseft heel goed dat dit nu ook kan gebeuren en daarnaast natuurlijk de angst dat het niet goed is. Dinsdag krijg ik de uitslag. Als de uitslag goed zal zijn: dan durf ik echt te gaan geloven dat ik 19 april een punt achter mijn behandelingen kan zetten.

Geen opmerkingen: