zondag 29 januari 2012

Wat ben ik blij met mijn kinderen

Gisteravond zijn we uit eten geweest met Hiske en Ruurd, Jilt en Krista, vanwege mijn verjaardag. Mijn eerste verjaardag vieren ook met hun sinds ik ziek ben. Wat ben ik ik blij met de kadootjes die ik krijg. Uit alles blijkt de betrokkenheid bij mij/ons en mijn kanker en merk je ook weer wat voor impact het op hun leven heeft, ook al wil je dit eigenlijk niet.. Natuurlijk komen de tranen weer. Van His en Ruurd een hele mooie geluksarmband van Pink Ribbon, mooie pannetjes in hartvorm om te koken. Jilt en Krista: een bon, waar ik zelf iets voor kan kopen en een kaart met prachtige woorden. Wat kan ik hier enorm blij mee zijn. Ook is het heel fijn om te merken, dat zij in deze enorm moeilijke periode in hun leven: een vader en een moeder met kanker, de steun hebben en opgevangen worden door Ruurd en Krista. Het enige minpuntje aan deze avond was: dat mijn hoop op kleinkinderen op korte termijn, ik wel kan vergeten......
href="http://2.bp.blogspot.com/-UP9ks9jA1fE/TyWlx3Frv4I/AAAAAAAARTw/ 
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: