woensdag 16 november 2011

Balen weer aan de antibiotica

Vanmorgen bij de huisarts geweest, ik had het vermoeden, dat ik een urineweginfectie had, het blijkt zo te zijn. Balen, Balen, Balen, weer een week antibiotica. Ik wil gaan opbouwen en elke keer laat dat lijf me in de steek. Het is misschien wel een verklaring waarom ik van de week zo ontzettend moe was. Komend weekend zouden we naar vrienden gaan: lekker eten, lekker de sauna bij hun in. Helaas heeft zij gordelroos en heeft de radiotherapeut mij geadviseerd om niet te gaan. Ook balen had me hier enorm op verheugd. Maar gelukkig schijnt de zon buiten en kunnen we lekker naar buiten en over 22 dagen hopen we lekker in de zon op Lanzarote te zitten.
De kanker kan ook goede zaken brengen. Doordat ik met van Gerwen taxi naar de bestralingen ging, wist ik dat ze een chauffeur in Ede zochten. Har, gaat vanaf 01-01-2012 daar werken. Met andere woorden het eerste positieve bericht voor 2012 is er.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk voor Har! Echt een baan die bij hem past! Nog even doorbijten dan verruil je de antibiotica voode zon! Niks werkt beter....!
kus van je zus.