donderdag 10 november 2011

Knokken

Ik ben erg bezig om mijn conditie en afweer weer op pijl te krijgen. Het is echt knokken. Geniet volop van de prachtige natuur in onze achtertuin. Wat een rust gaat hiervan uit. Gisteren weer 7,5 km wezen lopen. Volgende week hoop ik te gaan zwemmen Vandaag voor het eerst weer naar het Oncologisch Sportuurtje. In eerste instantie voelde ik weerstand. Bij dit krakkemikkig zooitje hoor ik niet. Al snel kwam het besef dat ik ook krakkemikkig ben en dus bij dit zooitje hoor. Het is heel fijn om te sporten bij Oncologisch Fysiotherapeut. Zij weet waar ze het over heeft en dit kan een normale sportschool je niet bieden. Het was fijn om te merken dat mijn beenkracht nog prima was ondanks de spierpijn. Ik kon nog 190 kilo wegduwen. Ook vind ik het heel fijn dat zij heel bewust is, wat Herceptin met je hartspier kan doen en hier gaan we dus ook op trainen. Positief vind ik ook om te ervaren dat mensen mij nu weer herkennen op straat.
 
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: