donderdag 3 november 2011

Mijn nieuwe ik

Maandag de stoute schoenen aangetrokken en naar de kapper geweest, wilde van mijn grijze koppie af. Ze heeft het wat in model gebracht. Ik hoefde niet te betalen, zo weinig ging eraf. Daarna een kleurtje, wat voelt dat anders. Ik ben er superblij mee en voel me heel mooi. Ik heb gevoel dat ik tenminste uiterlijk de chemo van me afgeschud heb. Nu van binnen nog. Vanmiddag foto's laten maken bij diegene die ook mijn laatste foto's heeft gemaakt met mijn oude haar. Wat voelde het fijn om daar nu voor het eerst met je nieuwe haar weer te staan.
Ik was gisteren bij de acupuncturist voor mijn onderhoudsbeurt. Ze zei: het is dat ik je tegen over me zie zitten, maar je hebt zo'n lage bloedpols. Dit houdt in dat mijn lijf gewoon op is van alle behandelingen. Gelukkig kunnen we nu weer aan opbouw gaan werken. Vandaag lekker 6,5 km wezen wandelen. Vind het nog wel een beetje moeilijk dat ik het daarbij moet houden en nog geen 20/25 km kan lopen, maar weet dat dit echt wel weer gaat komen. De natuur is zo mooi op het moment.
Radiotherapie blijf ik ook iets raars vinden. Je voelt of merkt er niets van, maar ondertussen gebeurd er van alles met en in je lijf. De fysio had van de week toch wat tape gezet om oedeem weg te krijgen. Ze dacht dat ze het alleen op gezond vel had geplakt. Nee, dus vanmorgen ging niet alleen het tape eraf, maar ook wat van de huid. Rare gewaarwording. Ook onder mijn oksel krijg ik nu nieuw vel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wauw, wat een verschil! Hoewel ik je zondag er ook super uit vond zien!
Je ziet aan de buitenkant zo niet meer wat je allemaal mee maakt, dat is ook een gevaar!
Dikke kus je zus.