woensdag 7 maart 2012

Chemodementie

Vanmorgen op de dagbehandeling kwam ik in gesprek met een vrouw die haar laatste Herceptinkuur had. Ik vertelde dat het vandaag mijn 19e kuur was. Zei vertelde dat zij haar laatste had en dat het haar 17e was inclusief haar chemo kwam ze uit op 21 kuren. Ik mijn afsprakenkaart erbij gehaald, blijkt dat ik dus even de tel kwijt ben geweest. Het was vandaag mijn 15e herceptinkuur en de 19e keer dat ik op de dagbehandeling lag. Na de kuur voel ik me altijd katterig. Har was mijn taxichauffeur terug, verwarming lekker hoog in de taxi en thuis gelijk naar bed. Na een paar uur voel ik me dan weer goed. Reden om maar even iets aan mijn krullen oerwoud te gaan doen, dus naar de kapper. Wat schetst mijn verbazing: na het bijknippen waren mijn krullen verdwenen en heb ik mijn coupe van voor de chemo terug. Vandaag kwam ook het besef: over 6 weken ben ik klaar, wat klinkt dat dichtbij.

Geen opmerkingen: