woensdag 14 september 2011

Het Medische Circus is weer begonnen.

Maandagochtend begonnen bij de Fysio. Dat was geen pretje, maar ja ze zei ook: je zal weten dat je weer terug bent............................. Daarna bezoek radiotherapeut om te beoordelen of er nog vocht gepunteerd moest worden voor dat ik afgetekend ga worden. Het was nodig dus weer naar de mammacare en 600 cc lichter (soms is afvallen makkelijk) en weer terug naar het ARTI voor CT. Mijn eerste echte patiëntervaring met collega’s. Het moeilijkst vond ik het moment dat mijn collegaatje ging vertellen wat er ging gebeuren en de rollen voor mijn gevoel opeens anders waren ik patiënt en zij laborant. Toen kreeg ik het even te kwaad. Het was ook even slikken toen ik de lijst kreeg met alle bestralingen, wat een traject ga je weer in. De komende 6 weken staan helemaal in het teken van de bestralingen. Ik zie er tegenop om als patiënt in het ARTI te moeten zijn. Al zal het misschien ook zo zou zijn, dat ik als ik eenmaal begonnen ben het ook weer snel went. Deze week ook weer 2 dagdelen gewerkt, was fijn om te kunnen doen. Afgelopen maandagavond was ook Har zijn zoon er met zijn vriendin, was gezellig. Hij had DVD bij zich van de Alpe D 'HuZes, wat een indrukkwekkend iets blijft het en wat blijft het bijzonder voelen, dat ook iemand voor jouw die berg op is geweest. Lol heb ik vanmiddag gehad van mijn actie naar IZZ toe. Ik heb een machtiging voor zittend ziekenvervoer naar Rijnstate t/m mei 2012. Het Arti ligt naast het Rijnstate, hiervoor zou ik een aparte machtiging nodig hebben, want het is niet hetzelfde adres. Ik zei het is toch een beetje krom, wil best een nieuw aanvraag indienen voor het ARTI, maar vind het wel onnodige administratieve rompslomp creëren. Even later werd ik teruggebeld door IZZ, ze waren met elkaar in overleg gegaan en waren het toch wel met mij eens dat een nieuwe aanvraag meer werk zou opleveren, dus hebben ze besloten om mijn huidige machtiging aan te passen, zodat hij ook geldig is voor het ARTI. Morgen krijg ik mijn 7e Herceptin kuur, daarna nog 14 kuren. Na de kuur gelijk naar de camping, genieten voorlopig even laatste lange weekend daar ivm bestralingen

Geen opmerkingen: