zondag 25 september 2011

Moe, moe, moe

Ik ben moe. Heb er erg veel moeite mee dat mijn lijf zegt: je bent weer in een behandelfase. Ik wil het niet meer zegt mijn gevoel Mijn verstand zegt: meid nog even doorzetten dan kun je over een maand zeggen: je hebt het ergste gehad. Al is de pijn in mijn spieren die door de herceptinkuren komt ook niet leuk, maar te verdragen. Ik denk ook dat ik een schimmelinfectie heb. Morgen maar aankaarten: of moet ik hiermee bij oncoloog zijn of bij de huisarts. ik weet het niet. Met andere woorden ik ben het zat.

2 opmerkingen:

Philippine zei

Ha An,
Wat blijft het tobben, he! Ondanks alle toch ook fijne en goede momenten beheerst het toch je hele leven. Kan me levendig voorstellen dat je het heel zat bent.
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen; gelukkig is het mooi weer en hoop ik dat je daar lekker van kunt genieten deze week.
Sterkte!!
Philippine

Anoniem zei

Ups en downs. Het mag maar nu snel weer naar de UP!
Dikke kus je zus.