donderdag 26 mei 2011

6e kuur erin en nog maar 2 tegaan

Gisteren bij de Oncoloog geweest. Zij kon me vertellen, dat de spierpijn hoogstwaarschijnlijk door de docetaxel komt en niet zoals ik dacht door de Herceptin.
Met andere woorden, dit houdt in dat ik nog maar 6 weken last van heb ipv een heel jaar omdat de docetaxel over 6 weken stopt. Ook afgesproken dat ik voortaan op de ok geprikt wordt. Kreeg goed gevoel van gesprek met haar.
Vanmorgen vroeg naar Rijnstate, we moesten er om 08.15 zijn, gelijk was er een medewerker van de ok om mij te prikken, wat een opluchting was dit, zat gelijk goed en kon al om 08.30 uur starten met de chemokuren. Dit ging dit keer vlot geen last van benauwdheid, dus kuur kon sneller dan vorige keer. 12.15 uur stonden we weer buiten met een gevoel van blijheid nog maar 2 kuren en we kunnen de 1e fase van de behandeling afronden. Hoe snel gaat toch de tijd. Vanmiddag in het ARTI gezeten omdat ik vanavond graag bij jubileumbijeenkomst wilde zijn. Is allemaal goed gegaan, ben blij dat ik er bij kon zijn en nog blijer dat ik nu lekker thuis ben en dat we vakantie hebben tot na Pinksteren.

Geen opmerkingen: