woensdag 18 mei 2011

Goede uitslagen

Vanmiddag naar de cardioloog geweest en echo van het hart laten maken. Dit moet elke 3 maanden omdat de herceptin de hartspier kan aantasten. Gelukkig werkt mijn hart zoals het zou moeten. Kunnen we de komende 3 maanden weer Herceptin krijgen. Blij met de uitslag. Het is ook een beetje een dubbel gevoel: door de Herceptin grotere kans op goede behanderesultaten, maar je moet maar niet teveel nadenken over de bijwerkingen. Heb ook veel spierpijn op dit moment. Ik word hier ook wakker van.
Ik probeer het maar te zien net zoals bij een zwangerschap: de kwaaltjes horen erbij.
Vanmorgen gewerkt, vanmiddag cardioloog. Had geen puf meer om te sporten. Zijn maar snel naar de camping gegaan. Vanavond bij Portofino in Zeewolde gegeten, woensdag Pizzadag, alle pizza's 7 euro en ze zijn super. Ook Harry en Carla waren erweer. Dit zijn mensen die we daar een tijd geleden ontmoet hebben, Zeewolders uit het prille begin. We zijn de vorige keer bij hun in de tuin geeindigd en hebben genoten van hun verhalen. Nu gezellig met z'n viertjes gegegen. Nog wel waren we uitgenodigd voor de koffie, maar de pap is op bij mij. Ik merk gelijk dat ik vanmiddag geen rustmoment heb gehad, maar wel een voldaan gevoel: lekker gewerkt en goede uitslagen.
Morgen maar extra rust nemen.

1 opmerking:

imke_avanti zei

Ha zus,
Fijn dat de uitslagen gisteren weer goed waren!
Kus van je zus