dinsdag 24 mei 2011

Klaar voor de 6e kuur

Gisteren is Lianne heel de dag geweest. Een heel bijzondere dag. Wij kennen elkaar van de lagere school, waren dikke vriendinnen tot dat zij op 10 jarige leeftijd naar Belgie ging verhuizen. Het contact en de logeerpartijtjes bleven tot na haar trouwen.
Daarna zijn wij elkaar uit het oog verloren. Bijzonder was het toen wij 4 1/2 jaar geleden gingen kamperen met kerst in Hasselt. Ik ging googelen naar kerkdiensten in Hasselt en kwam haar naam tegen als predikant in Hasselt. De dienst waar zij in voorging toen in Hasselt was heel bijzonder, een bijzondere multi-culturele gemeenschap.
Wij zijn toen nog een avond bij Lianne en Egbert geweest het was net of we elkaar geen jaren gezien hadden. Gisteren moest haar man in Nederland zijn en kwam zij een dagje. Het was ontzettend fijn en bijzonder. Wij kunnen over zoveel dingen samen babbelen, het was gewoon een heerlijke dag. Gisteravond acupunctuur gehad. Vandaag lekker gewerkt. Ik voel gewoon een rust in me, klaar voor de 6e kuur, kom maar op, dan kan ik zeggen nog maar 2 en over 6 weken klaar met mijn chemo.

Geen opmerkingen: