maandag 9 mei 2011

Wat beweging met een mens kan doen

Gisterochtend naar mijn "eigen" kerk in Bennekom geweest, voelde goed en fijn. Al merk je wel dat de tranen erg aan de oppervlakte zitten zeker als er liederen worden gezongen die je erg raken. Daarna zijn Har en ik wezen lunchen bij Mr. Bojengel, ook leuk. Al had ik achteraf beter niet het harde broodje kunnen nemen waardoor nu mijn tandvlees kapot is. Vanaf 16.00 uur werden we verwacht bij Hiske en Ruurd om Ruurd zijn verjaardag te vieren. Prachtig weer voor de BBQ en supergezellig. Om 21.00 uur was ik op. Als ik terug kijk op het weekend is het ook wel logisch. Ik heb genoten.
Gisteravond besloot ik om vanmorgen niet met de Nordic-Walking groep mee te gaan, toch wel last van de warmte. Vanmorgen werd ik wakker en keek naar buiten en dacht: zo warm is het niet, laat ik het toch proberen. Ik heb heerlijk anderhalf uur gelopen. Het rare is dat mijn spieren nog steeds veel pijn doen, maar het lopen juist verlichting geeft. Enorm voldaan over het feit dat het nog lukt en dat je het fijn vindt. Vanmiddag 2 uur als een os geslapen.

Geen opmerkingen: