dinsdag 31 mei 2011

Weer een paar dagen verder

Heb de afgelopen dagen veel pijn gehad in mijn spieren. Het is geen gewone spierpijn maar een soort verkramping. Gisteren toch de Oncologieverpleegkundige gebeld (hele overwinning), of er toch iets anders voor is dan Paracetamol, omdat dit niet helpt. Ze gingen het overleggen met de Oncoloog. Nog niets teruggehoord, morgen zelf maar weer bellen. Toch lukt het me nog steeds om te genieten van kleine dingen. Gisteren prachtig weer, of met andere woorden tijd voor een heerlijke zomerse pasta vis salade. Een lekker recept, maar niet geschikt voor 2. Gelukkig was Renate de overbuurvrouw op de camping en wilde graag mee-eten. Uiteindelijk schoven Jan-Willem en Betty ook aan. Een super gezellige avond, die de pijn dan toch even naar de achtergrond doet doen. Iedereen vond het eten lekker, dat deed me goed. Vandaag kwamen Jilt en Krista terug uit de Dominicaanse Republiek. We zijn even naar Schiphol gegaan om ze te begroeten. Heerlijk om ze weer in je armen te voelen. Fijn om te horen en ook te zien dat ze zo enorm genoten hebben. Helaas mochten we geen foto maken voor de weblog omdat ze er na 12 uur vliegen niet uitzagen... Al moest ik ook de nodige traantjes laten op Schiphol. Denk dat chemo en emotie elkaar versterken(zeg al vaker je kunt het vergelijken met een zwangerschap) Het vliegt je dan even aan zo van: hoeveel vakanties kan ik ze nog opwachten.
Vandaag ook weer een lekkere Reikibehandeling gehad en met de weersvooruitzichten voor de komende tijd denk ik dat we nog een heerlijke vakantie verder zullen hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je weet en voelt dat het je goed doet. Dus als er wat is, vraag dan. Er zijn gelukkig genoeg mensen die je kunnen en willen helpen. Liefs Jan Willem