donderdag 9 juni 2011

Alpe d'HuZes

Alpe d'HuZes is het wielerevenement waarbij de deelnemers individueel of in teamverband één dag een aantal keren de Alpe d'Huez beklimmen. Niet zomaar, maar om geld op te halen voor het Alpe d'HuZes onderzoeksfonds bij KWF Kankerbestrijding. Maarten-Jan, Harrie zijn zoon deed ook mee. Het is hem gelukt om ondanks de slechte omstandigheden 4 keer de top te halen. 1 van deze beklimmingen heeft hij opgedragen aan mij. Vannacht kregen we hier een sms’je over. Wat er dan door je heen gaat, is haast niet te beschrijven. Je weet waarvoor hij aan het trainen was: ter nagedachtenis aan zijn moeder. Dat er dan ook een beklimming voor mij zou zijn, had ik nooit gedacht en verwacht.
Het gaat heel diep bij mij binnen en geeft me een enorme positieve impuls in mijn eigen strijd tegen de kanker.

Geen opmerkingen: