maandag 6 juni 2011

Een "gewoon" vakantiedagje

Het is heerlijk rustig op de camping. Vanmiddag moest Har naar de chiropractor in Lelystad. Een mooie gelegenheid om dit met een bezoek aan Bataviawerf te combineren. Vanmorgen had ik heel bewust mijn rust genomen. We hadden het geluk om een privé gids te hebben, was heel leuk. Hij wist enorm veel. We hebben genoten. Voor het eerst sinds 6e kuur ook weer even echt kunnen genieten. Grappig was ook dat Harrie iemand zag en zei: jouw ken ik. Bleek het een oud klasgenoot van Jilt en Krista te zijn die daar stage liep.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heeeej lieve Anjo
ik begin zelf na mijn operatie weer wat socialer te worden en dus zat ik weer eens op je blog! Wat heb je een hoop meegemaakt1 Minder leuke zaken, maar zo goed te lezen hoe je je leven er tegenover zet! Leven zul je en dat doe je dus! Ik begin gewoon van je kinderen en al je vrienden te houden!
En dus inderdaad: fijn dat er pillen zijn: die maken dat de broodnodige compensatie voor alle pijn en nare dingen geleefd kan worden!
Ik ben heeel erg benieuwd naar hoe het verder gaat als je bij de chirurg bent geweest... superspannend! Veel liefs, Mirjam

Anoniem zei

ps: oja dit is weer onder mijn eigen gmailaccount: lekker verwarrend, hè?