dinsdag 14 juni 2011

Balen

Vanmorgen zaten we in de spreekkamer te wachten op de chirurg, bleek hij er helemaal niet te zijn, maar kwam er een arts in opleiding binnen. Ik vond het heel vervelend dat hier niets van gemeld was. We zaten in het gesprek ook niet op dezelfde golflengte: zij ging uit van amputatie en ik zat er juist nog met heel veel vragen over de noodzaak hiervan. Kreeg alleen maar standaardantwoorden die ik zelf ook wel kon bedenken. Zij had overleg gehad met de chirurg die wilde dat ik nog een echo van het sleutelbeen liet maken, omdat dit niet goed zichtbaar was op de MRI (naderhand dacht er was toch ook een echo gemaakt) Morgen krijg ik die echo en volgende week wilde de chirurg me zien op het Multidisciplinaire spreekuur. De afspraak van vandaag was dus totaal zinloos.

2 opmerkingen:

imke_avanti zei

Lieve zus,
Dat zou niet mogen. Ik kan me voorstellen dat je baalt!
Sterkte en succes morgen!
kus je zus

Philippine zei

Shit hoor, weer een week wachten. Ziekenhuizen...
Sterkte maar weer ermee.
Liefs Philippine