maandag 13 juni 2011

De vakantie zit erop

Vandaag thuisgekomen na 2 1/2 week de Vrijgaard. We hebben het fijn gehad. Al blijft het voor mij heel moeilijk om te accepteren dat ik niet zoals anders in een vakantie zomaar spontaan iets kan doen. Je moet alles zo plannen met je beperkte energie en als het gezellig is, lukt dat mij niet zo goed. Wat dat betreft is het goed dat we weer even thuis zijn en een vast ritme hebben: werken in de middag slapen etc. Donderdag de 7e kuur, nog 24 dagen dan zitten de chemo's erop. Ik begin het ook zat te worden. Hoogtepunt was toch wel zaterdag: concert Andre Rieu in de Arena, kaartjes hadden we gewonnen bij de Postcodeloterij. Het was fantastisch, maar ook dan weer emotionele momenten, als Andre iets gaat vertellen over 1 van zijn koorleden, die zo heeft gevochten tegen borstkanker en veel aan de muziek heeft gehad, houd ik het niet meer droog. Merk dat ik ook steeds meer ga nadenken hoe kom ik uit alle behandelingen, het is zo'n aanslag op je lijf. Liedjes over toekomst zijn voor mij op dit moment heel erg beladen. Daarna hebben we nog heerlijk tapaz in Zeewolde gegeten. Het smaakte me erg goed en ook mijn tong, die de laatste tijd vervelend doet als ik iets scherps of zo eet, liet me niet in de steek. Gisteren gesloopt maar kon weer terugkijken op een mooie dag. Gisteren massage gehad en vandaag Reiki, heerlijk soms is de Vrijgaard wel een welness resort. Morgen naar de chirurg, wat gaat het worden toch amputatie??? Ik vind het heel spannend, hoop dat ik antwoord krijg op al mijn vragen.

Geen opmerkingen: