woensdag 15 juni 2011

Echo

Kwam vanmorgen voor de echo was de vraag: u komt voor echo van de oksel, dacht het niet. De bedoeling was van het sleutelbeen omdat dat wegviel op de MRI. Na overleg met de radioloog hebben ze beiden maar gedaan. Geen afwijkingen te zien. Als er eenmaal iets mis gaat met een afspraak dan gaat er alles mis. Weet nu zeker dat ik a.s. dinsdag bij de chirurg moet zijn.
Het was weer lekker om te werken van de week en vandaag ook weer naar cardio. Had er wel moeite mee dat de apparaten weer een standje lichter moesten, maar op de steps kon ik toch nog 26 verdiepingen op. Begin het chemospook zijn, zat te worden: mijn bolle kop, het lijf dat niet wil wat ik wil, de moeheid janken om niets etc. etc. Zou eigenlijk willen dat ze morgen 2 kuren er gelijk in deden, dat ik kon gaan opbouwen. Ik was wel verbaasd van mijn leuco's 7.4, goed teken. NOG 21 DAGEN..................

Geen opmerkingen: