woensdag 20 juli 2011

Dipje

Vandaag naar KNO arts geweest. Er moest CT scan gemaakt worden van mijn hoofd. Ik naar de röntgen, liep daar weer tegen muren op, het zijn dingen waar ik op dit moment niet goed tegen kan en waarbij de tranen gelijk komen.
Mijn holtes zijn gelukkig schoon, maar veel bloedkorsten in mijn neus, daar krijg ik iets voor. Vandaag ook met de Paracetamol gestopt. Het was voor de verpleegkundige en mij niet duidelijk waarom ik dit nog slikte. Wachten nu op uitslag kweekje plekje in mijn gezicht. Moet ook nog steeds de pillen voor de waterpokken slikken. Ik begin het zat te worden. Wil naar huis. Het is ook een raar idee dat de operatie nu al zo snel in zicht komt en dat je over een goede twee weken weer opgenomen wordt. Morgen zouden we naar Soldaat van Oranje gaan, had me er enorm op verheugd. Gelukkig heeft Har met heel veel moeite voor elkaar gekregen dat we het geld terug krijgen, doen ze eigenlijk nooit. Wat ik wel een heel lekker gevoel vind, is dat ik volgende week alleen Herceptin krijg en geen chemo, het is ook raar, je zit nog zo in het driewekelijkse schema, dat je haast niet kan geloven, dat al die bijwerkingen echt verleden tijd zijn.
Hoop dat ik in ieder geval voor het weekend thuis ben en volgend weekend naar de camping kan. Het is nog niet voorgekomen dit seizoen dat er een week is geweest dat we niet zijn geweest.

Geen opmerkingen: