woensdag 27 juli 2011

Toch borstsparend?

Vanmiddag werd ik gebeld door Dr. Oldenburg uit het AvL. Ik was besproken in het MDO. Hun conclusie is, dat borstparend mogelijk moet zijn mits er na het volledige okselkliertoilet duidelijk is dat er geen tumorcellen meer aanwezig zijn. Al met al iets wat ik niet verwacht had. Nu weer contact opnemen met mijn eigen chirurg, hoe nu verder. Het voelt heel raar. Aan de ene kant gevoel van opluchting: het is steeds mijn gevoel geweest: nog zoveel behandelingen te gaan, is de amputatie wel nodig omdat ik na 4 kuren al (radiologisch gezien) schoon was. Aan de andere kant ook zoiets van oh jé wat haal ik me nu weer allemaal op mijn hals. Ik vind het ook best veel op het moment en de ook datum nadert. Vandaag ook MRI gehad, krijg ik vrijdag uitslag van. Ook blijkt er een MSRA besmetting te zijn op de chirurgische afdeling van Rijnstate. Gezien het feit dat ik ook op de SEH ben geweest, bestaat er een kans dat ik getest moet worden. Morgen voor de Herceptin kuur, wil dit gelijk bespreken, niet het risico lopen, dat je niet opgenomen mag worden omdat je niet getest bent

Geen opmerkingen: