dinsdag 19 juli 2011

Weer een ziekenhuis dagje verder.

Weer een ziekenhuis dagje verder.(18-07-2001)

Vannacht voor het eerst redelijk goed geslapen, heerlijk.
Vanmorgen vroeg werd ik gebeld door het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis.
Afgelopen donderdag had ik daar heen gebeld omdat ik toch graag een second opion wilde, ter bevestiging van de genomen besluiten ten aanzien van de operatie in Rijnstate.
Ben niet gewend dat zaken zo snel gaan in ziekenhuizen: donderdag belde ik, mammacare Rijnstate heft gelijk alle gegevens gefaxt en vandaag al reactie. Ik word dinsdag 26 juli daar bij de chirurg verwacht voor een gesprek. De chirurg had mijn gegevens bekeken en is van mening dat er toch andere mogelijkheden zijn dan amputatie. Ik ben benieuwd wat ze me volgende week te vertellen heeft.

Vanmorgen toch weer 38,1. Vanmiddag is de zaalarts geweest die vertelde dat de boekwaarden wel aan het verbeteren zijn. Mijn euro’s zitten alweer bijna op 6.
Een lekker gevoel dat je lichaam weer gaat doen wat het moet doen.
Het infuus mocht afgekoppeld worden en de antibiotica wordt per tablet voorgezet. Als alles goed zou gaan, zou ik woensdag naar huis mogen. De oncoloog kwam ook nog even langs en die had het zelfs heel misschien over morgen, maar dan moest alles goed zijn. E.e.a. hangt ook af wat het plekje in mijn gezicht is en doet. Ik wacht het maar rustig af (ik leer hier nog wat), ik ga van woensdag uit dan valt het altijd mee.

De dag ging snel. Veel aanloop gehad dan vliegt de tijd. Lachen lukt hier ook best met mijn buurvrouw. Onze overbuurvrouw moest op de postoel. Mijn buurvrouw zei: o je ik hoor de etenskarren al aankomen, misschien is ze net klaar. Helaas niet. Op het moment dat het eten neergezet werd schoof het gordijn aan de overkant weg en had ik vol zicht. We hebben er erg om moeten lachen.

Blijf veel last van mijn verkoudheid en holtes houden, hopelijk gaat het nu in combinatie van antibiotica en dat mijn lijf weer werkt snel beter.

Geen opmerkingen: