dinsdag 19 juli 2011

Niet naar huis

Vanmorgen werd ik wakker met koppijn. Ook veel last van mijn holtes. De thermometer gaf 38,6 aan. Niet iets om blij van te worden. Ook de plek in mijn gezicht is niet minder geworden. Besloten wordt dat ik niet naar huis mag. Ik voelde me ook dusdanig beroerd dat ik niet tegensputterde. Het is vreemd dat de het bloed goed gaat, maar de infectie niet weggaat. Ik ga nu een afspraak krijgen bij de KNO arts. Ik hoop dat dit morgen is. Ook krijg ik nieuwe medicatie (we kijken niet op een pilletje meer of minder) vanwege het niet zeker weten wat de rare plekjes in mijn gezicht zijn en het feit dat er een waterpokkengeval in het ARTI is. Vanmiddag hebben ze ook vocht uit plekje gezicht genomen en op kweek gezet. Ook is er een uitgebreide bloedkweek afgenomen. Ga dus mijn 5e ziekenhuisnacht in. Wat kan er in een week een hoop veranderen. Helaas is mijn buurvrouw gisteravond ontslagen. Een Hhuissense moeke. Heerlijk mens met veel humor, zorgde voor gezelligheid. Het Nu ligt er een man die veel slaapt en een zeer hoog snurkgehalte heeft. Gelukkig heb ik aardig wat aanloop.
Vandaag was er ijs in het ARTI, het werd mij keurig gebracht door 2 collegaatjes. Vandaag kreeg ik o.a. ook bezoek van Ineke en Peter van de camping, die mijn dongel meegenomen hebben..............Ik kan dus nu weer zelf alles bijhouden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goh Anjo, wat moet je toch allemaal meemaken. Het is in ieder geval voor mij wel prettig af ten toe je weblog te lezen. Zo blijf ik op de hoogte. Afgelopen zondag heb ik 'ns ff met Har gebeld. Die arme drommel is ook maar alleen thuis. Was gezellig aan de telefoon. Hij wilde net gaan stofzuigen. Ik weet niet of hij dat nog afgemaakt heeft. Dat moet je hem zelf maar vragen. Dat je een second opinion gaat vragen lijkt mij niet verkeerd. Wie weet wat daaruit voorkomt. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Tochtje naar Ede/Vrijgaard zit nog steeds in het vat. En je weet wat daarin zit, verzuurt niet. Heel veel groetjes,Els