donderdag 19 januari 2012

Nog 13 weken.....................

Vandaag nog maar 13 weken tot aan de laatste kuur. Ben de laatste dagen erg jankerig. Denk dat dit mede komt door de Haptonomie maandag, ja ik wilde mijn gevoelens boven laten komen, had alleen niet verwacht dat dit met zo'n grote waterval gepaard zou gaan. Door kleine dingen kan ik al in huilen uitbarsten. Gisteren zelfs op mijn werk. Komende dinsdag is het BHV herhalingsles. Dit duurt de hele dag, maar ik mag maar een halve dag werken. Ik dacht geen probleem, ik heb op de camping dit jaar EHBO, AED en reanimatie gedaan, dus als ik alleen bij het brandgedeelte ben is het goed. Mooi niet, de man van Rijnstate die erover gaat, zegt geen officieel pasje , niet volledig deelnemen, geen verlenging. Je voelt je machteloos tegen een muur aan staan en dan komen de tranen. Volgende week is het precies een jaar geleden dat ik de diagnose borstkanker kreeg. Ook dit houd me erg bezig. Veel komt er boven. Ook zit ik nog op antwoord van de chirurg te wachten, afspraak was dat ik een mammografie zou laten maken, gezien het feit dat daar vorig jaar niets op te zien was, wil ik toch graag of een aanvullende echo of MRI, mijn vraag aan hem was, of dit mogelijk was. Ik heb nog geen antwoord. Ik weet wel dat ik als een berg er tegenop zie, ik ben aan het opbouwen, laat het nu niet fout zijn, even een jaartje haast geen behandelingen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben er weer bij. Kan je weblog weer volgen. Ik vind het elke keer heel dapper hoe je alles ondergaat. Je hebt geen keus, dat weet ik ook wel, maar toch. Ook fijn dat Har weer aan de bak is. Ik bel. Groetjes, ook aan Har natuurlijk. Els