donderdag 18 augustus 2011

Bezoek cardioloog

Gisteren zijn we wij de cardioloog geweest. Op de echo waren geen afwijkingen te zien. Dit houdt in dat ik gewoon door mag gaan met de herceptinkuren.
We zijn ook nog even het ARTI binnengewipt. Weer een drempel overwonnen. Het voelde vertrouwd. De eerste afspraken voor de voorbereiding van de bestralingen zijn gemaakt. Ik vind het nog steeds heel moeilijk om als patiƫnt in het instituut te worden behandeld waar je werkt. Al merk ik wel dat er al het mogelijk gedaan wordt om het mij zo makkelijk mogelijk te maken.
Dat doet een hoop goed. Zo eerst naar de fysio en dan naar de mammacare verpleegkundige voor punctie. Daarna naar de camping. Ik heb er zin in, ben moe van het steeds maar weer naar het ziekenhuis moeten deze week en het wachten op uitslagen doet natuurlijk ook wat met je. Al met al hoop ik lekker bij te komen het weekend.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve zus,

Ad en ik hebben twee dagen Anjo en Harrie gespeeld. kamperen tussen bejaarden.....!(wel met kleren aan!)
Het is ons niet tegengevallen en we zijn enorm uitgerust!
Dat gun ik jullie ook komende dagen...rust in lijf en hoofd!
Dikke kus van je zus.

Rianne Diepeveen zei

Hoi Anjo,

Enorme bewondering hoe je alles kan verwoorden en hoe eerlijk je bent. Heel veel sterkte verder met het opknappen na de chemotherapie en de operatie.
En geniet maar lekker van het op de camping zijn!
ik hoop dat de moeheid snel minder wordt.
Heel veel sterkte ook in de voorbereidingen naar de bestralingen toe.

Lieve groetjes van Rianne Diepeveen (arti)

Jan Willem zei

Hoi zus, lekker uitrusten op jullie camping. Geniet ervan, het wordt vast mooi weer. Groeten en liefs, Jan Willem