zondag 7 augustus 2011

Fijne campingdagen gehad

Vanaf dinsdagavond zijn we op de camping geweest. Ik heb volop genoten.
Dinsdagavond was een prachtige warme zomeravond. We hebben eerst heerlijk gegeten in de haven van Zeewolde. Ik was heel moe, maar ook enorm opgelucht dat er nu een definitief besluit is. Het voelt nu ook echt goed voor mij. Ik heb het gevoel dat het nu ook mijn besluit is en niet alleen van de chirurg.
Ben blij, ondanks het feit dat het veel onrust meebracht afgelopen week, dat ik naar het AvL ben geweest.
Op de camping hebben we tot half twee met de buurtjes buiten gezeten, wijntje erbij, kaarsjes aan en genieten maar.
Donderdag zijn we met Jan-Willem en Betty naar de sauna in Almere geweest.
Laatste keer was voor mij net na de diagnose kanker geweest. Het was heerlijk. Bij binnenkomst werd de opmerking gemaakt dat we alleen voor de sauna een reservering hadden gedaan. Op de vraag wat voor behandelingen er nog mogelijk waren, was het antwoord: epileren, gevolg was natuurlijk dat ik de opmerking kreeg, dat is wat voor jouw Anjo............. Betty zei die dag tegen mij: ga nou eens kijken naar al die mensen, iedereen heeft wel wat. Het gaf mij de juiste impuls om te denken: ook met 1 borst ga ik naar de sauna. Er waren allerlei opgietingen o.a. met honing. Ik heb mijn rechterborst extra goed met honing ingesmeerd, tenslotte moet je ook aan de chirurg denken. Ondanks dat je volop geniet, heb je ook je moeilijke momenten. Sta je onder de douche samen met iemand die een aantal jaren geleden borstkanker heeft gekregen, sta je opeens te janken, zij ook. Je baalt dat het gebeurt op dat moment, achteraf koester je het moment.
Vrijdag waren we uitgenodigd om te komen eten bij mensen. Wat een verrassing was het dat we een compleet 5 gangen menu kregen. Super was het en zo ontzettend gezellig. Helemaal mijn ding. Ook nog 2 heerlijke Reiki behandelingen gehad. Dan komt het moment van naar huis gaan heel dichtbij en komt ook het verdriet en pijn allemaal naar boven.
Hartverwarmend is het hoe er met je meegeleefd wordt op de camping. Niet alleen op de camping, maar eigenlijk in heel Europa. Vandaag telefoon uit KroatiĆ« en Frankrijk. Sms’jes deze week uit Noorwegen en TsjechiĆ«. Onvoorstelbaar hoe mensen met je meeleven. Thuisgekomen lagen er veel kaarten, wat doet me dat toch altijd goed. Stil word ik er een beetje van hoeveel mensen er met mij/ons meeleven. Ben blij als het morgen is, ben er klaar voor, maar ben zo bang voor problemen met mijn arm.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wens je heel veel sterkte.
Ben blij te lezen dat je zoveel steun en warmte krijgt.
Zal voor je duimen.
Bep Campingpl. 74.