dinsdag 16 augustus 2011

Goede berichten

 

Posted by Picasa

Vandaag zijn we naar de chirurg geweest. Hele goede berichten. Ook Pathologische remissie. Met andere woorden: er zijn in mijn geamputeerde borst en in de weggenomen okselklieren geen tumorcellen gevonden. Een wondertje gezien de slechte startpositie die ik had in het begin van het jaar. Het voelt heel dubbel. Aan de ene kant ben je heel blij en weet je waar voor je vecht. Aan de andere kant voel je ook de enorme moeheid doordat je weet dat het resultaat heeft waarvoor je vecht. Je weet ook hoe betrekkelijk alles is en dat de situatie zo weer anders kan zijn. Vanmorgen naar de fysio geweest. Alles is er nu op gericht om zo mijn arm in zo'n goed mogelijke staat te krijgen voor de bestralingen. Heb nu tape. Mocht de kleur zelf uitkiezen: geel de kleur van de inrichting van de voortent.
Donderdag gaan we terug naar de camping. Ik had niet verwacht dat ik zo makkelijk terug zou gaan. Het enorme meeleven vanuit de Vrijgaard heeft voor mij het resultaat dat ik er niet tegen op zie en besef dat bloot doodgewoon is hoe je ook eruit ziet. Morgen echo van mijn hart. Donderdag fysio en weer punctie. Je kunt maar een druk leven hebben. Na bezoek chirurg zijn we Arnhem in gegaan. Ik wilde nog hooggesloten hemdjes hebben. Ik kan nog geen BH verdragen. Ben nog nooit zo druk met kleren bezig geweest als afgelopen week. Daarna zijn we naar Roses gegaan. Super genoten. Eerst lekker borrelen buiten, lekker eten binnen en daarna weer naar buiten en genieten van een mooie zomeravond.

2 opmerkingen:

Remco zei

Hoi Zus,

Gefeliciteerd met het goede bericht.

Remco

Anoniem zei

Voor het eerst positief bericht, super!
Kus je zus.