maandag 8 augustus 2011

Opluchting operatie zit er op.



 
Posted by Picasa



De operatie is voorspoedig verlopen.
Voel me goed en door de morfinepomp heb ik geen pijn.
Hiske vond het heerlijk om haar moeder morfineshotjes toe te kunnen dienen.
Voel me enorm opgelucht dat de operatie achter de rug is en dat we weer een stukje van het traject kunnen afsluiten.
Vond de aanblik van één borst, al zit er natuurlijk nu nog een pleister op, niet afschrikwekkend.
Ik lig op een éénpersoonskamer waar ik heel blij mee ben.
Helaas is de kans groot dat ik naar een tweepersoonskamer wordt overgeplaats omdat er een ziekere patient komt.
 
Posted by Picasa

1 opmerking:

Piet zei

Hai Anjo,

Je bent weer een stukje verder en we hebben vandaag extra met je meegeleefd. Je vormde als het ware de rode draad door de dag heen. Lieve vrouw, de persoon herken je aan de binnenzijde en daarin ontbreekt er niets aan bij je. We wensen jou veel beterschap toe en hopen je gauw weer te ontmoeten.
Ook leven we zeker met Harrie mee.

Liefs van ons,
Cobie en Piet.