woensdag 10 augustus 2011

Verminkt weer thuis

Het verband is er vanmiddag af gegaan. Het zag er veel erger en veel groter uit dan dat ik ooit gedacht had. Terwijl ik me toch aardig van te voren verdiept had in de mogelijke resultaten. Verminkt Verminkt is het enige wat nu in mijn kop bonkt.
Janken Janken en nog eens Janken.. De tijdelijke prothese heb ik al door de kamer gesmeten. . Ben wel heel blij dat ik vandaag naar huis mocht. Drain mocht eruit. Gelukkig maar 2 dagen opname. Vanmorgen weer een verpleegkundige die geen antwoord kon geven op mijn vragen omdat ze niet bekend was met mamma ok's. Je wordt daar erg onzeker van. Fysiotherapeut die zou komen ook niet gezien.
Gelukkig komt straks mijn fysiotherapeut, waarbij ik ook mijn oncologisch sportuurtje heb. Zij helpt me op weg met de oefeningen die ik voor mijn arm moet doen. Mijn vechtlust is even helemaal weg.

2 opmerkingen:

Philippine zei

Jeetje An, wat een shitzooi. Lijkt het allemaal een heel klein beetje mee te vallen, krijg je dit. D'r valt nog een hoop te verbeteren in de zorg!
Maarre, littekens kunnen heel mooi wegtrekken, echt! En je eigen fysio helpt je vast veel beter dan die eikel die niet kwam opdagen. Kop op, aan de slag met die arm, je moet straks weer verder tikken om ons op de hoogte te houden ;)
Even goed uithuilen en op zoek naar die vechtlust!
Heel veel sterkte,
liefs, je schoonzus

Anoniem zei

He zus,

Misschien is het een idee als jij een competitie protese werpen gaat organiseren?
Volgens mij moet dat echt een topper worden!
Kan je gelijk je arm oefenen...!
Even alle gekheid op een stokje, doorgaan hoor en knokken!
Je kunt het!
Dikke kus van je zus.