dinsdag 2 augustus 2011

Bezoek Chirurg

Vanmiddag hebben we gesprek gehad met mijn eigen chirurg en een radiotherapeut.
Het was een goed en verhelderend gesprek. Ik ga toch mee in hun advies: amputatie. Ik wil geen overbodig risico lopen. Als ik voor borstsparend zou kiezen zou er een kwart van mijn borst af moeten met daaroverheen de bestralingen, heb je ook kans dat er een gedrocht over blijft.
Al met al weet ik dat dit de juiste beslissing is, maar voel me helemaal leeg en doodmoe. Zal zou blij zijn als het maandag is, dan kunnen we weer gaan opbouwen. Nu lekker naar de camping, hoop dat ik me daar beter ga voelen.
We gaan in ieder geval donderdag nog naar de sauna.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Anjo

Zonet je laatste bericht gelezen.
Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen.Veel sterkte,en de groeten aan Harry.
Ik duim(bid) voor je.

hoop dat het versturen lukt.