dinsdag 30 augustus 2011

Dubbel dagje

Dubbel dagje vandaag. Ik ga zo eerst naar Geleen naar de crematie van Ries.
Gelukkig heb ik nog wonderpillejtes die de emoties wat onderdrukken.
Vanuit Geleen ga ik met de trein naar Zaandam, Har stapt in Utrecht in. Dan kan onze vakantie beginnen. We eten en slapen in Zaandam bij mensen, die ons vannacht naar Schiphol brengen. Heerlijk 2 weken geen arts of ziekenhuis zien.
Hoop dat alles goed gaat bij de douane, ik lijk totaal niet meer op de foto in mijn paspoort. Ook wel spannend hoeveel last ik van mijn arm krijg in het vliegtuig, maar daar hebben we ook een pillejte voor. Gisteravond nog naar Fysiotherapeut geweest. Voorraad tape meegekregen, heb nu o.a. voor oranje gekozen, tenslotte moet je toch kunnen laten zien dat je een Hollander bent. Gister is er ook nog een punctie gedaan, zodat ik heel leeg weg kan. Ook gisteren bij de Radiotherapeut geweest. Ik ga 25 bestralingen krijgen 5 keer per week. Ik ga proberen op Kreta mijn blog bij te houden.

Geen opmerkingen: