donderdag 10 februari 2011

09-02-2011 Bijzondere dag

Vanmorgen weer puncties. Vertrouwen op de berichtgeving van de chirurg: rechts controle om 100 procent zeker te krijgen dat borstsparend niet mogelijk is. Links 100 procent zekerheid krijgen dat het goedaardig is. Het duurde lang op de röntgen. Veel overleg. In mijn hoofd was ik bezig wat ik allemaal nog klaar wilde hebben vandaag. Voor mijn gevoel de laatste dag van de oude Anjo. Morgen gaat de strijd beginnen. Vanavond om 18.15 het ARTI verlaten. Met een goed gevoel. Vertrouwen in Marc over de manier waarop we samen mijn vervanging geregeld hebben. Ook een stukje opluchting . Ik ga me de komende week richten op mijn ziek zijn. Ik merk aan mijn omgeving dat ik "nog"niet als ziek gezien word". Aan mijn lijf merk ik het wel. Is het toeval dat ik geen eetlust had op Lanzarote? dat ik ook mijn eten zo moeilijk weg kreeg? Ik die etentjes op nr. 1 heb staan?
Het voelt net alsof je op vakantie gaat. Je werkt ergens naar toe en dan slaat de moeheid toe. Richt me nu op de komende chemo.
Dacht alles geregeld te hebben, maar ben toch 1 ding vergeten: me ziek te melden.................
Vanavond door Har uitgenodigd in mijn favoriete restaurant: Het Oude Politiebureau. Heerlijke tapaz gehad. Wanneer zou het weer kunnen?

Geen opmerkingen: