zaterdag 26 februari 2011

Kaal

Vanochtend eerst lekker gelopen met de nordic-walking groep van de Plataan. Wat kan je toch een hoop van je aflopen. Vanmiddag is Rina nog geweest. Zo langzamerhand begin je toe te leven naar het moment van vanavond. Haar eraf. Eerst lekker gegeten met His en Ruurd. Dan komt het moment dat ik heb besloten haar eraf. Emotioneel maar ook zo bijzonder en fijn. Har die foto's maakt en His en Ruurd die zich om mijn hoofd bekommeren. 3 mensen die op een heel moeilijk moment met zoveel liefde om je heen staan. Het doet me zo enorm goed en verzacht het moment. We lachen ook wat af met z'n viertjes. Ik denk dat de foto's voor zich spreken.
 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

imke_avanti zei

He zus,

Het misstaat zeker niet en je lijkt met dat kale koppie opeens op papa en Remco!
kus je zus!

Unknown zei

Ja stom hè, het mutsje staat je goed; bij mijn bolle snoet zou het vreselijk staan! Je lijkt een beetje op een Joodse Mama!
Ik merk dat ik er stil van word: de tegenslag met de voet van je man! En dat je merkt dat je energie aan het verminderen is! Het lijkt er op dat jij wel weet wat je verwachten kunt, maar heel erg in theorie! Je kunt je niet voorstellen wat het werkelijk inhoudt, hè?
Is het dan een voordeel dat je op het ARTI werkt. Ik kan me indenken dat dat maar de vraag is!
O ja en dat je een goed hart had, wist iedereen toch al ;)))
Liefs, Mirjam