donderdag 24 februari 2011

K.........dag

Har heeft vannacht veel pijn gehad, kan niet lopen. Vanmorgen krukken gehaald voor hem en pijnmedicatie geregeld bij de huisarts. Wij zouden vandaag naar een plek gaan kijken op een camping waar we komend seizoen zouden gaan staan. Ik had me er erg op verheugd en heb er even moeite mee dat het niet door kan gaan. Week 2 zit erop en je gaat je toch voorbereiden op de 2e kuur volgende week je wilt eigenlijk 300% halen uit de komende week omdat je dan weer begint bij af: hoe ga je reageren op de kuur.
Vanmiddag belde er iemand die ons een hypotheek wilde verkopen, ik kon alleen maar bot antwoorden heeft geen zin: ik heb kanker, gesprek was snel af gelopen. Ik kon alleen maar janken en had even te kampen met een stuk zelfmedelijden: ik wil geen kanker, wil zelf kunnen bepalen hypotheek wel of niet, niet afhankelijk van het feit dat je kanker hebt. Ik wil nog iets met mijn studie doen etc. etc.. Natuurlijk weet ik met mijn verstand dat het nu niet om deze zaken gaat, maar om overleven, maar het voelt vandaag even niet zo. Het is ook nog eens druilerig weer. Ga me maar proberen te verheugen op morgen, dan komen Hannie en Peter, eerst wandelen in onze achtertuin en daarna lekker koken.

1 opmerking:

Anoniem zei

He lieve Anjo,

Alles gaat waarschijnlijk met ups en downs! Je kan niet altijd sterk en optimistisch zijn, lekker aan toegeven en dan ziet morgen er weer heel anders uit!Na regen komt.....

Een fijn weekend en tot volgende week!

Lieve groet Marthe