vrijdag 11 februari 2011

11-02-2011 3.00 uur en klaar wakker

Vanaf 3 uur of al wel langer lig ik te woelen en te denken in mijn bed.
Voel me nog steeds goed. Ik denk dat ik op dit moment het meeste moeite heb met het feit, dat ik niets meer lang vooruit kan plannen. Ik kan in grote lijnen per 3 weken plannen, maar dat is ook onzeker. Eigenlijk moet ik per dag gaan leren om te voelen wat mijn lijf mij aangeeft. Voor mij als planner en controle freak erg lastig.
Gistermiddag bij Jaap Meijer geweest, de predikant die al sinds 1993 bij mijn wel en wee betrokken is. Toen wij in dat jaar in Bennekom kwamen wonen viel hij bij ons met zijn neus in de boter, het was in de tijd dat Casper weer ziek werd, daarna bij zoveel betrokken geweest: de zorgen om de kinderen, mijn opname in Lunteren en zijn trouwe bezoeken daar elke week. Mijn scheiding, De kerkelijke inzegening van het huwelijk van Har en mij. Nog steeds regelmatig gesprekken waar ik altijd weer naar uit kijk en waar ik vaak ook een stukje kracht uitput. Het was fijn om gister te kunnen praten met hem en ook zijn gebed voor mij en ons deed me heel goed. Het was wel raar om in de auto ook al is maar een klein stukje van Ede naar Bennekom te rijden, ook dan weer denk je: ik leef in een nieuwe wereld: mag ik eigenlijk wel gelijk naar de kuur autorijden? Toch maar eens vragen
Veel mailtjes, post, reacties en telefoontjes gehad Heel fijn dat zoveel mensen aan mij denken. Gisteren ook getut en alle kankerfolders, ziekenhuismappen etc een plaatsje gegeven. Ik heb mijn medicijndoosjes een nummer gegeven en dit nummer ook op mijn medicatielijst achter tijdstip inname gezet, wordt het toch iets makkelijker. Van mijn zusje lag er gister een tijdschriftenbon bij de post, waarmee ik abonnement naar keuze kan nemen op een tijdschrift. Erg leuk. Het van me afschrijven doet me goed. Vanmiddag belt de mammacare verpleegkundige met de uitslagen van de biopten, toch weer spannend. Ga zo maar weer eens proberen een paar uur te slapen.

1 opmerking:

imke_avanti zei

He zus,
's Nachts moet je slapen!
Ach, daar was je vroeger al niet goed in! Het ging ook lekker met z'n tweeen op een zolderkamer...!
Kus je zus.