maandag 28 februari 2011

Vandaag de ARTI drempel over en goed nieuws

Vanmorgen voor het eerst met mijn mutsenhoofd naar het ARTI. Vond het moeilijk om daar de drempel letterlijk en figuurlijk over te gaan. Gelukkig was Marijke G zo lief om op haar vrije dag naar het ARTI te komen zodat ik er niet alleen voor stond.
Na een rondje koffiekamer, afdeling etc, begon het gelukkig gewoon te voelen.
Ik had vandaag ook een afspraak met de oncoloog. Goed nieuws zij kon de metastase in mijn oksel niet meer voelen............. De chemo doet wat hij moet doen!!!!
Vanmiddag even bij His langs voor de Wi. Myrthe was er ook, mocht helaas niet mijn favorieten balspel doen, maar moest mee doen met zumba, ook leuk.
Vanavond lekker naar de acupuncturist waar ik al jaren komen, is altijd ontspanning en zorgt er ook voor dat mijn lichaam goed ontgift, oftewel optimaal klaar is voor de 2e kuur donderdag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je ging al na een uurtje weg dus mag niet zeuren dat je dat spel niet kon doen! Had je maar moeten blijven muts ;-) xhis

Anoniem zei

Ja ben het wel met Hiske eens hoor...Maar dan moeten we nog maar een keer gaan wiien en dan wel met het ballenspel:):)...Heel veel sterkte donderdag..denk aan jullie!!

x myrthe