zondag 13 februari 2011

Soms kun je je zo gelukkig voelen met kleine dingen

Prachtig weer vandaag.
De wandelkriebels gieren door mijn lijf. Zullen we wel of niet? Ik voel me goed dus waarom niet. Ook een beetje eng, vindt mijn lichaam dit wel leuk? We kiezen er uiteindelijk voor om naar Park de Hoge Veluwe te gaan, hier hebben wij een jaarkaart voor. We weten, mocht ik mij niet goed gaan voelen we ook zo weer in de bewoonde wereld zijn. Wat heb ik heerlijk gelopen. De 8,5 km vlogen om. Als iemand mij 2 maanden geleden had gezegd je kunt ook genieten van zo'n afstand ipv 25 km had ik ze raar aangekeken. Nu genoot ik van elke stap. Ik voelde de energie door mijn lijf stromen en had eigenlijk nog wel verder willen lopen, maar dat hebben we maar niet gedaan. Wat blijft onze achtertuin toch prachtig. Elk seizoen is anders Het leuke vind ik ook altijd, dat als je het park inrijd je struikelt over de auto's en fietsers, maar wandelaars kom je haast niet tegen als je iets dieper het park inloopt. Zo ook vandaag. Har en ik zijn nauwelijks mensen tegengekomen en konden genieten van de rust en stilte.
Na afloop nagenietend bij de open haard in de Sterrenberg met een drankje voelde ik mij voldaan en gelukkig.

 
Posted by Picasa


 
 
Posted by Picasa
kground-inline-policy: initial;' align='middle' border='0' />

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat je even wat chemo eruit kon zweten vandaag!moest wel lachen toen je belde om even te vertellen dat je gewandeld had vandaag,kon je niet laten natuurlijk!1 minuut ratelen en weer ophangen..typisch mam..xxx his