donderdag 10 februari 2011

10-02-2011 De eerste zit erin !!!




Op weg naar het ziekenhuis Harrie en ik halen eerst Hiske op Voelt vreemd om het ARTI terrein op te rijden en niet naar binnen te gaan. (kostte ook wel moeite om niet binnendoor te gaan) Het deed me goed dat er op mijn nachtkastje een kaart van de Med. Administratie stond.half 9 begonnen ze met de kuur en om 11.00 uur stonden weer buiten. Na natuurlijk wel eerst een lekkere saucijzenbroodje te hebben gegeten, nu smaakt hij nog.............. Voel me goed, het enige wat tot nu toe anders is, is een vieze smaak in mijn mond, maar een dropje helpt daar weertegen. Ben blij dat de kop er af is en dat ik 1 kuur kan wegstrepen.
Zojuist komt de post binnen: pakje uit Portugal van mijn moeder, met een kikker erin, de opkikker. Leuk.

6 opmerkingen:

Philippine zei

Jeetje An, wat staat je leven op z'n kop. Fijn dat we via je weblog kunnen meelezen en -leven.
Zet 'm op!
Philippine

Anoniem zei

Lieve Anjo, vanzelfsprekend opnieuw een reactie! Alleen al omdat er weer liefst twee nieuwe berichten op staan!
Zoals ik al eerder schreef: je staat bij mijn favorieten!
Jij werkt op het ARTI en ik verwacht dat jij nog eenj heel klein beetje het idee hebt wat je kunt verwachten. Ik weet er echt helemaal nix van en ik merk dat ik een ongelofelijke interesse heb: wat gaat ze doormaken? Maar dat voelt zo ongepast: alsof dit een blog is over een zelfgekozen wereldreis!
Tip: vanavond een programma bij de KRO over wat dit soort ervaringen met je liefde kunnen doen. een kennis van me komt er aan het woord!
Oja en ik kwam er achter dat ik door niet uit te checken maar €1,10 verloren heb... het claimen niet waar, hè?;))
Veel liefs,Mirjam
PS: voortaan kortere reacties hoor!!! Hahaha, ik ben zoals bekend redelijk breedsprakig!!!!

Anoniem zei

Via His natuurlijk alles meegekregen...Toch raar ergens zo mee bezig te zijn, zonder jou gezien of gesproken te hebben...Vandaar even een berichtje om te laten weten dat we aan je denken en je erg stoer vinden...Veel sterkte en blijf je zeker via His en de blog in de gaten houden!

Dikke kus Myrthe

imke_avanti zei

Lieve zus, beetje flauw dat je mijn reactie van gisteren hebt verwijderd. Je kan daar de chemo toch nog niet de schuld van geven :) Daarom nog een keer:
Je hebt in je leven al zoveel gevechten gewonnen, dit gaat je ook lukken! Zet hem op!
Dikke Kus,
Je zus!

Anoniem zei

Hey Anjo,

Ik hoorde alles van Hiszie. Even schrikken horen.... Wat maken jullie allemaal mee. Ik wil je bij deze veel kracht wensen. Ik hoop dat je er sterker uit mag komen en dat je band met je naasten sterker en beter worden. Ik zie Hiszie al rots vast naast je staan op de foto's dus dat komt helemaal goed :)

Anjo zet hem op! Ik denk aan jullie.

Anoniem zei

Ook handig als je weet wie ik ben hihihi

ELLY;)