donderdag 17 februari 2011

Week 1 van ongeveer 70 behandelweken zit erop

Lekker uitgeslapen vandaag. Eigenlijk is uitslapen niet het juiste woord, heb tot 4 uur wakker gelegen, wat er kan er toch een hoop malen in je hoofd. Toch maar slaapmedicatie gevraagd bij de huisarts. Op een pilletje meer of minder kijken we niet meer. Vanmorgen kwam Bea even langs Daarna na Arnhem. Eerst afspraak met de chirurg.
Beelden MRI gezien en kan me helemaal in zijn bevindingen vinden: amputatie. Veel vragen die ik had zijn beantwoord en voorlopig parkeren we even de operatie in fase 2, die pas in augustus weer om de hoek komt kijken. Vanmiddag lekker gewerkt, ze vonden me er beter uitzien dan vorige week................ Aan het eind van de middag naar de psycholoog-haptonoom, elke keer bijzonder wat ze met je kan doen. Op terugweg naar Ede even bij His en Ruurd langs om mutsjes op te halen. Thuis gekomen wacht de post. Dit is de laatste weken steeds weer een verrassing. Er lag een prachtig boek over het Nationaal Park de Hoge Veluwe van mijn broer en zijn gezin. Met als tekst Lieve Anjo, blijf genieten van jullie achtertuin.............. Ik ben er erg blij mee. Ook nog een pakje van mijn zus. Vandaag denk ik ook aan het feit dat het pas 3 weken geleden is dat ik mijn mammografie liet maken. Ik heb ook de 1e week van mijn behandeling erop zitten, voordat ik helemaal klaar ben zullen er nog ongeveer 70 volgen. Ik ben heel blij met deze eerste week dat ik mij zo goed gevoeld heb. Ik besef ook heel goed dat er nog heel veel mindere weken zullen volgen, maar deze week neemt niemand mij af.

Geen opmerkingen: